načítavam

redizajn logotypu SLOVALCO

Kategória

grafický dizajn

Tagy

Grafický dizajn, Logotyp, Portfólio, Redizajn, Slovalco

Dátum

Klient

Slovalco, a. s.

Link

Webstránka

Pôvodné logo

Pôvodné logo Slovalco údajne vytvoril jeden zo zamestnancov akciovej spoločnosti. Značka obsahovala množstvo cudzorodých grafických prvkov. Horizontálne linky v rozdielnych hrúbkach, päť veľkostí deformovanej typografie rozbíjali značku na viac ako 50 samostatných prvkov.

Výzva

O tom, že zložité logo komplikuje čitateľnosť a praktické používanie, nebolo pochýb. Výzva bola jasná. Zjednodušiť a sprehľadniť celú konštrukciu, aby sa dal redizajn ľahko zafixovať.

Riešenie

Ústrednú časť logotypu tvorí text SLOVALCO, vytvorený z verzálok písma typu Euromode tmavomodrej farby. Dve vodorovné lišty symbolizujú jeden z hlavných produktov spoločnosti – čapy na prietlačné lisovanie. Logotyp pôsobí graficky čisto a uzavreto.

Výsledok

Redizajnované logo SLOVALCO sa používa dodnes. Najťažšou a najdrahšou etapou jeho postupnej aplikácie bol údajne zápis inovovanej značky do The London Metal Exchange (Londýnska burza kovov).